Wednesday 30 July 2014

bab.la on-line dictionary

Here's quite a good dictionary - available for free - with some helpful full-sentence translations if you scroll down.
For example:

English-Spanish translation for "what do you want to know"

TRANSLATION

"what do you want to know" Spanish translation

 

SIMILAR TRANSLATIONS

Similar translations for "what do you want to know" in Spanish

 

CONTEXT SENTENCES

Context sentences for "what do you want to know" in Spanish

These sentences come from external sources and may not be accurate. bab.la is not responsible for their content. Read morehere.
do not want to go into detail here but I think you all knowwhat I mean.
No quiero entrar en detalles pero creo que todos saben a qué me refiero.


want to do what is right for society, but I do not know how todo it and I want you to guide me’.
Quiero hacer lo correcto para la sociedad, pero no sé como hacerlo y quiero que ustedes me orienten».
Do you want to know what the European Union did in 2012?
¿Quiere saber qué hizo la Unión Europea en 2012?
do not know what you want to call these measures.
No sé cómo quieren ustedes llamar esas medidas.
Do you want to know what honestly annoys me?
¿Quieren saber qué es lo que me molesta de verdad?
What I want to know is this: how do you propose to build a social Europe by dismantling minimum social standards in Europe?
Lo que importa no es lo que publica la prensa, sino lo que la Comisión ha decidido esta tarde.











what do you want to know - Spanish translation - bab.la English-Spanish dictionary
.
.
.

No comments: